Zuhalls benim çevremde bikaç ark orda doğum yaptı bende orda yapmayı düşünüyorum 30 haftalık hamileyim doğum haneye alıyorlar oraya kimse alınmıyor yanınıza sancı orda çekiyorsunuz doğum yapıyorsunuz sonra odanıza çıkarıyorlar tek oda varsa tek yoksa 2 kişilik odalar varmış yanınızda refakatçi kalabiliyor ama bayan olacak erkek almıyorlar öyle söyledi herkes