ADnz ben hemen memnuniyetsizlik yazayım koşarak kaçın o sayfadan diye🤢
esaraakinbutik den yaptırdım ben. aşırı kalitesiz malzeme kullanmışlar. 30 derecede 15 dk bebek deterjanı ile sadece o tulumu yıkadım. sonuç facia, iplerinin boyası tuluma cıktı. bebeğime 1 kere bile giydiremedim zaten onu hiç demiyorum