Bugün muayeneye gittim Kadın o kadar ilgisizdi ki ultrasonla baktı bebek hakkında hiç bir sey demedi sadece bir kağıt verdi elime buna göre takibini yaptı dedi ultrason kağıdı bile vermedi ben de söylemeyi unuttum sonradan fark ettim resmen boşuna gittim yani sinir oldum