Mormenekse34 74 kg ile gebe kaldim,, 11 haftadayim henuz ve cok kg almaktan korkuyorum zaten yakin zamanda yeternve almistim🤷♀️ Diyetisyen kontrolu olmadan kilo vermem mumkun olur mu dersiniz yoksa mecbur almaya devam eder mi bunye?
minikkoalammm Mormenekse34 4. Aya kadar 2 kiloyla gittim 1 ay da 6 kilo aldm orta haftalarda çabuk kilo alınıyor 57 hamile kaldım şimdi 76 kiloyum kilo alımı jet hızında oluyor siz diyetisyenden destek alsanız iyi olur
hamisanne_63 Mormenekse34 78 ile hamile kaldım bulantılardan 74 e düştüm simdi 31 haftalığım 79 kiloyum
Cagla0707 Ben 58le gebe kaldım gebeliğimin ilk 4 ayı 4-5 kilo verdim bulantı tiroid düşüklügü vs bunlar yüzünden daha sonra aburcubur yemeye başladım.hızla verdiğim kiloyu tekrar aldım ama doktor 58le hamile kaldığımı kabul edip ona göre hesap ediyor yani verdiğim yağ degil kas ve suymuş.Neyse asıl konuya gelelim 29. Haftamdayım 26.haftamda şekerim olduğunu öğrendim ve diyetle ilerliyorum o kadar sağlıklı ve bol bol yiyorum ki 3 haftadır hiç kilo almadım aksine 1 kg vedim diyet diyince aklınıza zorlanmak gelmesin ben hayatımın hiç bir döneminde bu kadar fazla yemedim ve sağlıklı olduğu için kilo da almıyorum diyetisyen bebege kilo aldırmaya çalışıp beni aynı kiloda tutmaya çalışıyor ki ben ne yürüyüş ne spor yapan biriyim şuan 61 kiloyum.Sizde güzel bir diyetle hem bebegi besleyip hem formunuzu koruyabilirsiniz