Snyrs ya söyledikleri gibi kanlı pembemsi bir şey gelmedi ama benim iki haftadır beyaz afedersin tarihim ettikleri sümüktü akıntım oluyor parça parça bazen diyorlar nişan beyaz fa olabiliyor ama bilmiyorum ki o nişan mı ne bir de devlete gidiyorum doğum anına kadar çatı falan bakmıyorlar o yüzden ne durumda açıklık vs var mı bilmiyorum ama doktorum doğumun yakın dedi