Sdbldk canım benim kan uyuşmazlığım var,ilk gebeliğim kürtajla sonlandı devlet hastanesinde ardından hemen iğneyi vurdular ücretsiz bi şekilde,şuan ikinci gebeliğim 28 haftamda doktorum mor reçete ile yazdı verdi acilde vurulmam gerektiğini söyledi,2 gün boyunca o iğneyi heryerde aradık ama yok yani eşim eski eczacı koskoca Adana’da bütün eczacılarda eczacı odalarında reçetemiz gezdi ama bir tane bile yoktu başka şehirlere bile sordurdular onlarda aynısını söyledi bulamayınca artık son çareyi devlette gidip öyle vurulmaz mı diye araştırmaya girdim sinirden o şekilde de bi sürü testler yapılması gerekiyormuş ona bile razı olmuştum o derece yani,iğnenin orijinal hali fiyatı 724 liraya geliyor,ama bir kaç tane yan çarkları diyeyim onları sorduk doktoruma olur dedi neyse ki ertesi güne sabah erken saatlerde sadece bir tane bulabildik görümcem sağolsun gitti 3 liraya aldı geldi hemen,devlette acilde vuruldum onun için randevu falan almana gerek yok kuzum direk gitsen vuruyorlar zaten