Ozlem2904 melissannesi carsamba kontrolum var 35+2 olucaz bende merak ediuorum kac kg oldu 🤭🤭 en son 33+0da gtmistim 2276dydi, dr un 34 35gb ölcuyorum biraz ilerde dedi o yuzden daha az kg li bebege sahip hamislerin cani sikilmasin 🌼
melissannesi dakpinar- gayet güzelmiş maş bendimde 35+5 3kg aynıyız 38-4 de sezaryen günüm var artık ne kdr olursa😌
melissannesi Ozlem2904 Maş canm bence seninde gayet iyi😌 Benim ilk bebegim 37.1 de doğmuşsu 3.150 ile Hiç sorun yaşamadık şükür. Bakalım buda iyi gdyo mühim olan sağlıklı olsun kiloyu alıyo sonradan
melissannesi Buket_dadas canım sıkma canını her bebeğin kilo alma dönemi farklıdır belki seninki sonlarda daha hızlı alacak ki almazsada korkma, minyon benektir anne baba kilosu vs nası. Sağlıkla doğsun sonrada alır
dakpinar- melissannesi ben de bugün 38+4 e istemıstım doktorum dursun bir iki gün daha dedi tamam dedim artık 🥰❤️ Saglıcakla kavuşalım inşallah ❤️
melissannesi dakpinar- Amin canım🤲🏻♥️ Ben kiloya çok takılmıyorum Allah korusun bu haftalara kadar o kendini belli ederdi gelişim geriliği vs dr lar acımadan söylerdi valla😌 Çok şükür 3 kg bulduya🤲🏻
oglumubeklerkeenn Bende geçen hafta 35+3te kontrole gitmiştim 3083 gramdı oğluşum ☺ doktor bana hep kilosu fazla tarzında şeyler söylüyordu ama maşallah 3 kg olan başka bebislerde var ☺
Ozlem2904 oglumubeklerkeenn vuhuuuu😅😅 masallah oncelikle 🌼 doguma kadar ortalama ne kadar dhaa buyur dr unuz bisey dedi m? Ben 2200den hesaplayarak tam 40 hafta olsa diye hesapladim haftalik 250gr alsa diye 3950 cikiyodu 😅 esime dedim hayir olamaz cok buyuk diye 😅😅😅
oglumubeklerkeenn Ozlem2904 3500 gram kesin olur ama 4ü bulur mu bilemiyorum demişti 😂 valla sağlıklı olsun da başka birşey istemeyiz tabi ki hiç birimiz