Bizde prensesimle kavuştuk şükür 🥰 3 gün oldu doğum yapalı kendime yeni geldim bebişimle ilgileniyorum tabi 🤭 kısaca serüvenimi anlatmak istiyorum teyzeleri 40+0 olduğumuz gece kontrole gideceğim gün saat 1 de sancım tuttu takip edeyim derken 3 buçuk oldu sancılar çoğalmaya başladı eşimi uyandırdım hemen hastaneye gittik muaynem yapıldı 2 santim açılma olmuş hemen yatış yapıldı takip ediliyorum sürekli sabah 8 de açılma 4 cm olmuş ama dayanamıyorum artık suni sancıya başlandı 2 saat içinde açılma 10 santim oldu hemen doğuma alındım 2 ıkınmada meleğim geldi koydular koynuma o kadar güzel bi duygu ki mis kokuyordu Allahım benim gibi olan bütün anne olacakları bir avazda kurtarsın inşAllah 🤲😊 Kızlar sütüm daha dün indi ve şuan da çok şiş bebeğim tutmuyorda sağıp veriyorum hala göğsümü tutturamadım ne yapabilirim daha tecrübeli olanlar birde dün sarılık çıktı ama çok değil yeteri kadar emmediği içinmiş yarın tekrar kontrole gidecez inşAllah çoğalmaz