kızlar geceden beri hissetmiyorum sanki ya. Zaten uyumakta geçti benim ama sabahları normal de kıpırdardı. Dün iyiydi hareketleri normal mi sizce ? Ne zaman endişe etmeliyim? Plesentam ön tarafta zaten öyle aşırı hareketler hssetmiyorum ama net hssederdim arada sanki pıt pıt hissedyorum bir şeyler aslında