Canann18
Arkadaslar 7+4 gunlugum yaklasik 1.5 haftadir randevu bulamiyorum sami ulus turgut ozal ek binasina gidiyorum randevu almak istedigimde doktorlar merkezdeki hastanede oluyor sadece jinekoloj polikinligi bestepede kaliyor merkezden doktoruma alsam sikinti olur mu bu hastaneye gidip boyle durumla karisilasan lutfen yardimci olsun ne yapcagami bilmiyorum