G1522 Bsraabsr Bende onun ablası Ayişe günençe gidiyorum iyi gayet memnunum özel büyükşehir Hastanesi’nde
Bsraabsr G1522 ben ilk gebeligimde gitmistim oda cok iyi sessiz sakin anlatmasi yok aadece diye tercih etmedim ama iyi doktordu suan hacer hanimda dogum yaoicam
G1522 Bsraabsr Evet ben soru sormadan kendisi pek bir şey anlatmıyor ama sorunca açıklamasını yapıyor net bir kadın lafi çok uzatmiyor bende acaba degistirsem mi diye düşündüm ama sonra vazgeçtim ilk doğumunuzu o mu gerçekleştirdi
Bsraabsr G1522 yok benim ilk gebelik daha ben normalde konyaliyim baska memleketten tahinimiz var ordan dogum icin geldim hacer hanimda yaoicam ilk dogumumu
G1522 Bsraabsr anladım sağlıkla gelsin inşallah 155 lira canım eşimin çalıştığı yer ile anlaşması var o yüzden biraz indirimli hali herhalde siz ne kadar veriyorsunuz
G1522 Fatima42_ evet ama dediğim gibi benim eşimin çalıştığı yer ile anlaşmaları var extra indirim uygulanıyor