Gizemyakar Kızlar merhaba. 12 haftalık gebeyim. Normalde hergün 2-3 fincan kahve içerdim hamileliğimi öğrendikten sonra bıraktım kahve içmeyi nadiren içiyorum. Bugün de canım aşırı nescafe istedi. Normal bir kupa içsem zararlı olur mu acaba
gizzzy35 Gizemyakar Ben her gün bir fincan Türk kahvesi içiyorum. Akşam eşim Nescafe içiyor ondan da baya bir yudum alıyorum 🙈 Birşey olmaz 2 bardağa kadar izin veriyor benim doktorum :)
Heather Gizemyakar nescafe sadece kafeinden değil granül kahvelerin tamamının sadece hamilelikte değil normaldede tüketilmesi zararlı olduğu için pek önerilmiyor benim bildiğim. Türk kahvesinde granül kahve gibi zararlı bileşenler yok birde 1 fincanı 50 mg kafein içeriyor güvenli sınır günlük 200 mg. Türk kahvesiyle dwğişim yapabilirsiniz belki.
Nazli_ayar Gizemyakar 200 miligram kadar her gün kahve içmek zararlı değil. Buda hemen hemen Nescafe fincanlarina denk geliyor.