Nişan gelmesi nasıl oluyor,genelde sizlerde hangi haftada geldi ve hangi renk oluyor??Ben de enfeksiyon da var gelen şey beyaz idi ama aşırı yoğun..Mantar akıntısı az oluyor genelde ama bu baya yoğun..Ve akarken adet kanı akarkenki his olustu birden içimden birsey aktı gitti hissettim baktim lavaboda çamaşırını ortası bembeyaz dolmuş ..Bu Nişan mıdır?Biraz acik oldum kusura bakmayınız