Kızlar ben oğluma gebeyken 54 kiloydum. Doğum yaptığım da 80 olmuştum. Çok ağır geçti asla beslenmedim. Aç kalmamak için meyve ve sürekli yeşil zeytin yiyordum. 9 ay boyunca kustum ve elimde gavisconla gezdim. Doğumdan sonra 63 kilo ya düştüm. 2 yıl oldu tekrar hamileyim. 64 kiloyla hamile kaldım. Şuan 14+5 olduk. Ben geçen hafta 63 e düştüm normmal ilk zamanlar ama sanki gittikçe veriyor gibiyim. Bu sabah 61 kilodayım. Normal mi kilo veren varmı böyle