ErsinazYlmaz
Esra8861
Bende 19+4 teyim. Yediklerime elimden geldiğince dikkat ediyorum. Hazır gıda,şeker,asitli içecek onlardan uzak duruyorum. Süt muhakkak içiyorum gebelik öncesi başlamıştım smoothie yapıyorum cevizli ballı muzlu falan 🤗 ama geçen hafta bebeğim 280 gramdı 🤫 fazla mı bi an tereddüt ettim 🙄 doktorum iri bebek olacak büyük ihtimal dedi. 18 inde ayrıntılı ultrasonum var. İnşallah güzel haberler alırız 🙏