Ensars27 Kızlar 36 haftalık gebeyim dün doktora gittim bebek doğum pozisyonunu almış ama grip oldum kuru öksürüğüm var ve öksürdükçe çok kötü göbeğim ağrıyor çok canım yanıyor sizce neden olabilir ne yapmalıyım
Gmzeucr Ensars27 birer kaşık sıcak suya bal sirke limon çok azda tarçın ekleyip içebilirsiniz ben öksürğüm olunca hemen bunu içiyorum iyi geliyo bana deneyebilirsiniz
kahvesever__ Öksürük için pekmez ye bir kaşık yada elma ye genelde ben bunun iki sini yiyince geçiriyor