Buket_dadas nasil 2 kilo olmasi gerekiyormuş gezmediğim doktor yok tek doktorla sinirli kalmadım hicbir zaman 32 haftalikken gittigimde 1700 gram dediler ilk doktor cok az dedi diger gittigim doktorlar cok normal dediler 33 te tekrar gittim 2050 gram olmustu gayette güzel ilerliyor bu doktorların bazıları maalesef gereksiz yere korkutuyorlar hem kilosuna takılma sağlığı yerinde olsun her çocukta ayni boyda doğacak diye bir sey yok sağlığı yerinde olsun zayıf bile doğsa sayet zaten hemen bu bebekler tosuncuk gibi oluyorlar bunlari dert etme kendine sen sadece sancılarını takip et nst de sanci çıkması ve senin hissetmemende bebek kasildiığı zaman sanci oluyor hissetmeyebilirisn tabi ki uzanıp karnını surekli takip et zaten göreceksin sağa ya da ortada sola falan toplanır boyle sonra düzelir önemli olan kasilma suresinin uzun olmamasi