Doğumdan önce ateş ölçerimizi de almak istiyorum kızlar sanırım en kullanışlısı alından temassız ölçerler. Hatta hem alın hem kulak olsa daha güzel olabilir ama çok marka ve model var kafam karıştı. Yorumlarda kimisi iyi kimisi kötü yazmış. Braun ya da Beurer markalarına iyi diyorlar ama siz neler aldınız, neler kullandınız, bana fikir verebilir misiniz?