gizorel Ata1_ merhba 9. Hftamda kanama alanım olduğu icin kullandım 15 gün sonra kanama alanı tamamen kapanmıstı :)
Gizemyakar Ata1_ sanırım 9. Haftada kullanmaya başladım 15 gün kullandıktan sonra kontrole gittim ve kanama alanım azalmış ama hâlâ kullanmaya devam ediyorum 3 hafta sonra tekrar gidicem kontrole. umarım sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza
Melos1 Ata1_ işe yarıyor tabi 26. Haftada rahim kısalığı göründü 36. Haftaya kadar kullandım yeni bıraktım
Seyma_ck Ata1_ en etkilisi fitil olarak kullanmak zaten çok faydalı ben iki kere iğnesini oldum ve yaklaşık 1 ay kullandım hamileliğin ilk zamanlarında faydasını gördüm
Aralebru 8+2 haftalık hamileyim 20 gündür kullanıyorum ben düşük riskine karşı şuanlık herhangi bir problem olmadı.
Eso-ttk gizorel Yaa MaşAllah ne güzel benimde kanama alanım var bu ayın 9 unda gideceğim inşallah benimki de yok olur
Eso-ttk Benimde düşük riskim var şuan neredeyse 2 aydır kullanıyorum günde 2 kere sabah ve gece şimdilik bişey yok bu ayın 9 unda randevum var bakalım ne diyecek doktor.
gizorel Eso-ttk stres yapmayın Allahın izniyle hicbisii olmayacaktır, en guzel günler bunlar ve bebeklerimiz gercekten cok güclü.. siz de güzel seyler duyacaksınız insallah 🙏🏻😍
Momydemet Ata1_ 25.haftadayim hala kullanıyorum 😄 doktoruma olumsuz etkisi yoksa kullanayım kanamam olacak diye çok strese giriyorum dedim. Oylelikle devam ediyorum