Svg_21 Merhaba ben şuan 5+1 haftalığım 🤲🥰 Allahın izniyle keseyi ve kalp atışını duymak için haftaya perşembe için randevu verdiler siz kalp atışını kaçıncı haftada duymuştunuz ?
Srfe_01 Svg_21 5 haftalıkta sadece keseyi 6+1 yeni başlayan kalp atışını gördük 7 de gümbür gümbür duyarsın inşallah canım
gamzeli27 Svg_21 Merhabalar ben bugün 5+5 oldum elhamdulillah 💕 Dün hastaneye gittim alttan muayene ile keseyi, bebişi ve kalp atışını gördük maşallah 💕 Haftaya kontrolde inşallah duyacağız🥰
Srfe_01 Svg_21 evet geçmiyor zaman ama sabırlı ol mutlu ol huzurlu seyler yap güzel düşün güzel olsun strese sokma kendını ben onu kendıme yaptım şimdi neden yaptım bu stresı kendıme dıyorum
G1522 Srfe_01 Dediğiniz gibi bende 4 haftalıkken keseyi gördüm 6+3 de kalp atışını duymak için çağırdı doktorum ama çok derinden az geliyordu o haftalar erken olabiliyor
Svg_21 Srfe_01 elimden geldigince rahat olmaya çalışıyorum ama o heyecan panik hiç geçmicek sanırım 😁
Srfe_01 Srfe_01 Svg_21 geçer geçer sakin kalmaya çalış çok düşünme hamıle olduğunu kac haftalık oldugu ultrasona gorede degısıyo ben benım hesabıma göre 2 gün gerıde gosterıyo mesela ultroson
gamzeli27 Kızlar ev işi zararlı diyorlar . Birşey olur diye korkuyorum ama elektrikliyle çekip , silmekten zarar gelmez heralde dimi. Temizlik takıntım var sinirlerim bozuluyor artık 🥺
Srfe_01 gamzeli27 canım ben ev işini bır saatte bıtıren bırı olarak şimdi yavaş yavaş dınlene dınlene ¾ saatte yapıyorum yorulmadan sakin haraketlerde yavaş eğilerek yavaş kalkarak düşük tehliken yoksa bısey olmaz Allah’ın izniyle
Srfe_01 G1522 kalp atışı yavaş dedı bana bende hocam kötümü dedım hayır hayır yenı oldugu için dedı haftasına göre güzel dedı sadece erken dınledık o kadar ⅞ haftalarda gümbür duyarız inşallah