ipekveatlas ben daha o haftalara gelemedim ama karnımın üst taraflarında sancı olunca gaz sıkısması oluyo her seferinde. tuvalete gittiğimde bile geçmiyo masaj yapar gibi ovuyorum karnımı biraz yatıyorum anca geciyo