Oceanbaby Merhaba guzel anneler, Epidural normal dogum yapanlar goruslerini paylasabilir mi? Avantaj ve dezavantajlari tam olarak nedir? Oneriyor musunuz, yoksa vajinal dogum daha mi saglikli?
Asyammmmm Oceanbaby normal doğum yaptım epidural aldım mükemmel bir şey yine hamileyim ve yine alacağım Allah’ın bir nimeti resmen. Açılmam 4 cm olunca ilaç verildi 2 saat boyunca sancı hissetmedim ama açılmam devam etti. Etkisi geçtiğinde 8 cm olmuştu açılmam zaten yarım saate doğurdum
Buse62 Oceanbaby epidural bende istemiştim de doktorum ıkınma gelince anlamazsın yırtıgın fazla olur demişti bende normal dogum yaptım
Gonul_enes Oceanbaby epidural normal yaptim ilk dogumumu cokkkkk guzeldi,aslaa yan etkisini gormedim, sonraki dogumum normal di berbatti
miyopmom Oceanbaby ben 2 gun dolu dolu sanci cekmistim o yuzden ne uyku ne yemek hic bi sey yapamadim acilmamda yavas ilerliyodu , epidural oldum uyuya bilmistim ve dogum aninda gercekten hic bi sey hissetmiyosunuz. Ama eger ki acilmam cabuk ilerleseydi ve sancim olsaydi her sey hizli olsaydi yaptirmazdim epidural
yarenaygk34 Asyammmmm çok iyiymiş ben ilk doğumumda almamıştım ama bu kez doğuma yakın doktorumla konuşacağım
Asyammmmm burcuruli evet onu unutmuşum malesef doğru. Şu an kızım 11 aylık 1 aydır falan yok bel ağrısı yeni geçiyor. Fazla iş yapınca kendini hissettiriyordu
burcuruli Asyammmmm çok şiddetli mi peki ağrı yani doğum sancısını bir kere çekmek mi daha iyidir ömür boyu bel ağrısı mı şiddet olarak 😂
Asyammmmm burcuruli hayır kesinlikle o sancıyı çekmemek tabiki ya ben ölüyordum valla o sancıdan. Bel ağrısı yorulunca iş yapınca hissettiriyor kendini öyle arada hafif bir ağrı ve geçiyor
Asyammmmm yarenaygk34 kesinlikle imkan varsa alın. Geçen sene 500 dü bu sene Allah bilir ne kadar olmuştur🙄
Asyammmmm Buse62 kesinlikle alakası yok çok az kesi oldu 3 dikişim vardı sadece. Zaten etkisi 2 saat sürüyor sadece