Mervekrby bana mutlaka gel 37.hafta raporunu al demişti doktorum, cumartesi günü olmasına rağmen hazırlanmıştı raporum. Sizin gibi benim de 32. Haftada çalışabilir raporum var. Sisteme otomatik düşse de yazılı e-imzalı raporunda işverene iletilmesi gerekiyor mutlaka