HHayalll Adet günü geldi kasıkda ağrı var ki hep agrili gecer ancak.2 gün geçti gelmedi gebeliği bu sekilde başlayan var mi? Gecikmesime sevindim derken kaşık agrisi ümidimi yitirtti, kist var 1 yıldır deniyoruz
mekutlu12 HHayalll bende regl olucak gibi kasık ağrısı yaşadığım için hamile olduğuma hiç ihtimal vermemiştim 2 gün geçti yine de regl olucam diye bekliyodum hiç aklıma gelmemişti sonra test yaptım çıktı 😊 erken gebelik testi alırsan varsa çıkma ihtimali daha yüksek inşallah vardır 🙏🏻
Blueedreamssx HHayalll bence kuzum dene testi benimde adetim hep ağrılı geçerdi adet zamanım gelmişti kasıklarımda yine o ağrılar vardı bir an ümidim kesilmişti hamile değilim diye ilk gününkü gecikince bekledim 1 haftaya kadar hala adet olmadığım için gidip test yaptırmıştım hafif silik çizgi çıktı hemen gittim kan vermeye o zaman öğrendim gebe olduğumu inşallah sende güzel sonuçlar alırsın
HHayalll nedenolmuyor01 sonunda üzülmeyin diye tutuyorum kendimi zaten varsa adet gelmeyecek diyorum ama içim içimi de yiyor 😌
ipekveatlas aynısı bana oldu. benim cok ağrılı geçer adet dönemlerim hamile kaldığım ay yine adet olacakmısım gibi ağrım oldu ve aşırı kasık ağrım oldu gecikince test yaptım hamileymisim
HHayalll mekutlu12 azcık 1-2 gün daha tutayim kendimi canım , òyle yapayım en iyisi , senin adınada çok sevindim🥰🥰
izmirlitazeanne HHayalll kıyamam☹️ Allah’ın izniyle şimdi olmasa bile nasibinde varsa illa ki olacaktır. Canını sıkma gönlünü ferah tut yap bi test inşallah vardır dualarım seninle
nedenolmuyor01 HHayalll o kadar iyi anlıyorum ki canım seni sonuç ne olursa olsun sakın Allahtan umudunu kesme herşeyin bir zamanı var buna gerçekten inan bak teyzemin 12 yıl sonunda çocuğu oldu 2 yaşında şuan dünyalar tatlısı Allah geç verirsede mükafatınıda veriyor canım gerçekten inan buna en kısa zamanda Allahım sanada isteyen herkesede nasip etsin inşallah seni unutmucam ve dua edicem sana doğumumda ❤️❤️
ipekveatlas HHayalll aynı sekilde çikolata kistimde vardı hem sağ hem solda. evlendikten sonra hic gitmedim kontrole,hamile kaldığımı öğrenince gittim ve hic kist kalmamıs. seninde öyle olur insallah canım
litfenama Benim hamilelik belirtim sadece buydu. Adetten 1,5 hafta önce çok uzun sürmeyen, aralıklarla tekrar eden kasık ağrısı. Ben regl olacağımı düşünmüştüm. 3 gün geçtikten sonra test yapmıştım.
HHayalll nedenolmuyor01 Amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim 🤍 hayırlısı ise eger, Allah im isteyen herkese nasip etsin insallah
HHayalll nedenolmuyor01 şimdiden hayirli dogumlar diliyorum canım, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın insallah🤲🤍🤗
Bfduam nedenolmuyor01 teyzenin rahatsızlığı neydi, tüp bebek miydi? Benim teyzeminse 10 yıl sonra doğal olmuştu.