Selin12- Arar ara da kasik larim da oluyor 29+2 haftalık hamileyim acba normal bir durum mu doktora gitmem gerekirmi 3.hamileligim diğerlerinde hiç böyle olmamıştım yardim ederseniz sevinirim
Oykununannesi55 Selin12- ben 41+5 doğum yaptım önce şiddetli bir bel ağrısı vurdu önleminizi alın sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız inşallah
FusunF Selin12- valla bende bilmiyorum ki 30.haftamdayım ama olabilir de ondan dolayı en azından bir doktoru arasanız
Selin12- Gulbeyaz_yesilyurt aslında hiç bir şey yapmadım ilk defa böyle oldum birazdan gidicem saat ti bekliyorum
oguzweannesi Selin12- sancı gibi bir bel ağrısı mi sizinde benimde bugün var neden oldu anlamıyorum doktora gitme konusunda kararsız kaldım