Syldz45 inşallah birşey çıkmaz sağlıkcakla doğar bebişlerimiz. Doktora sorduğumda 1.43 için normal dedi ama burunla alakalı bişey demedi. Yada hangi değerler normal hangisi riskli diye birşeyde söylemedi. 10 gün sonra sonuç çıkıcak sanırım kaçta kaç risk var diye. İnşallah temiz çıkar bebişlerimizin raporları..