Sinemyildirim54 Arkadaşlar 12+5 te doktor erkek dedi yarın tekrar kontolüm var herkes 15 haftadan önce söylenen cinsiyet doğru değil diyor daha önce böyle bişey başına gelen var mı 😊 şuan 17+1 olduk
Fnen Sinemyildirim54 canım bizde 12. Haftada doktor bacak arasında kordon var, bir şey göremiyorum o yüzden tahminde bulunmayacağım dedi. Bacak arası boştu yani. Ama 17/ haftada erkek olduğunu öğrendik. Doktorum iyiki de söylemedi ama bi garip olurdum
Aayyssuu Sinemyildirim54 12. Haftada çok yüksek ihtimalle erkek dedi 16. Haftada kızım olacağını öğrendim ama doktorunuzun cihazı iyiyse değişmez 2 oğlumdada değişmemişti 💐