Kelebekmadam cityde türkan saymaza gidiyorm cnm dilek gulere gittigim bebeğimi kaybettm sonra hamile kaldm tekrar arzu doruğa gittim dogum yaptm oda iyidide çok kalabalikti az ilgileniodu şimdi cocuk olunca beklemek skinti diye citye gectm bn muayene saatinde giriyorm en azindn bekleme derdi yok