Sezsam Arkadaşlar kollarım aşırı derece de ağrıyor. 13+4 fhaftalık hamileyim. Avucumun içine kadar vuruyo ağrı. Acile gittim, hiçbişey anlamadılar, serum takıp gönderdiler.aranızda bu tür ağrılar yaşayan varmı? Siz bir çözüm yolu bulabildiniz mi?
FulYasin01 Sezsam Beeenn doktoruma söyledim Doğumdan sonra geçer hamilelikten oluyor dedi. Çok kafana takma canım soğuk suyla masaj yap uyuştukça 🤗