miyopmom bende 18 haftalığım bugün olmak istiyorum genele baktığımızda aşı olup bir yan etkisi olduğu görülen kimse olmamış hamilelikte ama koroma olup da ölümle pençeleşen kendi hayatını kaybeden maalesef ki bir çok arkadaşımız olmuş en mantıklısı aşıyı olmak bence 🙏 bugüne kadar aşıdan birine zarar gelmiş olsa bence söz konusu evlat ise kimsenin ne devlet dinliceğini düşünüyorum ne millet 🤷♀️ Hakkımızda hayırlısı olsun inşaallah