Hellili aynen bende son zamanlara dayandık daha da zorlaşıyor gitgide, böyle kafamı yastığa koyup uyumayı çok özledim, hele ki uykunuz zaten hafifse benim gibi bebeğinizin içerde tekmelerine uyaniyorsunuz hıçkırıklarina uyaniyorsunuz..tuvalet ve kendi agrilarimizi saymıyorum bile 😇 ama iyiki diyorum her zorluğunu düşündükten sonra bile çok şükür diyorum, onlar sağlıklı olsunlar da 🥰