Oncelikle her kesin hamileliyi hayirli olsun🤗 7.2 haftalik hamileyim, 6 haftalikta kalp atisini duyduk. Mide bulantim cok, su icemiyorum, tiksiniyorum. Yogurt, peynir gibi seyler yiyorum. Regl agrisi gibi agrilarim oluyo, bu agrilar, ne zaman gececek? Bilen var mi?