Asilsmommm Hastane çantası için mama alacağım ne olur ne olmaz diye hangi markayı önerirsiniz hipp sma aptamil var bildiğim hangisi güzel acaba
aley_ckmk24 Asilsmommm size yaparmı bilmiyorum ama hipp ve aptamil gaz ve kabız yaptı bize. Humana kullanıyorum hiç sorun yaşamadık
NslhnSnmz Asilsmommm çalıştığım hastanedeki yenidoğan uzmanı evolvia öneriyordu ama sanırım piyasada çok yok Sağlıkla alın meleğinizi kucağınıza 😇
Evrim1906 Asilsmommm bebekten bebeğe değişiyor canım denemeden bilemezsin malesef ben ilk aptamil kullandım çok memnun kaldım fakat sonradan bebeğim de süt alerjisi çıkınca hipoalerjenik mamaya geçmek zorunda kaldık