Birglbiray benim de bel ağrısı ile başladı, kasıklarımda ağrı yoktu ama hiç geçmeyen bel ağrısı varsı dra gittim hemen rahim ağzında kısalma var dedi o hafta doğurdum😳ama sizin vaktiniz gelmiş zaten dra bilgi verin, kontrol altında olmakta fayda var, Allah sağlıkla kavuştursun vaktinde☺️