Annişler merhaba ben hamile olduğum andan itibaren doğuma eşimin girmesini istiyordum eşim yanımda olursa herşey benim için çok daha iyi olacaktı daha mutlu huzurlu ve güçlü olacağımı biliyordm ama devlette için verilmiyordu gebelik okulu diye eğitim verdikleri okul var hastanede oraya başladım ve dün öğrendim ki gebelik okuluna gelen annelere özel eşinizin girmesine izin veriyorlarmış o kadar mutlu oldum ki . Nasip olursa doğuma eşim girecek o an elimi o tutacak yanımda olması benim için herşeye bedel sonuçta hastalıkta sağlıkta demiştik heran heleki böylesi özel bir anda yanımda olsun istyrm. 🤍😍 Siz nemer düşünüyorsunuz yanınıza kimler gelecek 🤔