Ebrudrgt Kizlar hamilelikte akinti normal diyorlar. Ama benim bazen sari akinti geliyor. 34 haftaliğim. Normal mi acaba boyle olan varmi???
Cemalhazal50 Ebrudrgt cok normal son haftalarda korkma kokulu olmadığı surece kokulu akıntı olursa senide rahatsız eder bilirsin zaten enfeksiyon olur ozaman kokusuz sa korkma
Salbayrak Enfeksiyondan kaynaklanıyor kızlar bende 34 haftaligim bu haftalarda başladı iyice, zaten bu dönemler idrar yolu enfeksiyonu sıkça görülürmus
Zeynoy Bende aynısını yaşadım çok yoğun oluyordu. Sonra doktorum antibiyotik yazdı. Kullandım ve azaldı çok şükür rahatladım
Ebrudrgt Cemalhazal50 kokulu degil ama benm hamileligmden oncede arada oluyordu oyle enfeksiyon ondan korktum bi tahlile gideyim olmadi ya 😕