ElifB08 Valeria hahahahhaah bende hep doğuramıyoruuuuuum diye yakınıyorum napalım gelmiyorlar 🤣🤣🤷🏻♀️
ElifB08 Grey benimde sabırsız olduğumu görünce çevrem hep o geleceği zamanı biliyor diyorlar. Gerçekten haklılar, biz naparsak yapalım bebişler kendi gelişimlerini tamamlayınca gelecekler sanırım 🥰
Grey ElifB08 ben öyle özel birşey de yapmıyorum hurma,squat,temizlik rutin hayatıma devam ediyorum hayırlısı inşallah😊
ElifB08 Ozlem2904 oo siizin Bayadır var demek ki.. sözde maden suyu, beyaz leblebi filan diyorlar da. Yalan valla sadece eczane ürünleri işe yarıyor
ElifB08 DemetF öyle tabi, bence olay bebişlerde bitiyor 💁🏻♀️ Ne zaman gelmek istediklerine kendileri karar veriyor sanırım 💁🏻♀️
ElifB08 Grey bende öyleyim topla bütünleştim 🤦🏻♀️ Zıp zıp evde kurbağa gibi olduk. Sağlıkla gelsinler miniklerimiz 🌸
Ozlem2904 ElifB08 bana simdiye kadar hicbisey yaramadi. 16.haftaya kadar yesil elma yedim 5.haftda baslamisti yanmlarim ama o tum gecirmedi hic hafifletti sadece. Son haftalarda elmada ise yaramiyo
ElifB08 Ozlem2904 kesinlikle öyle doğal besinler hiç yaramıyor artık. Ben ilk defa çaresiz kaldım çok zormuş mide yanmasıda
Ozlem2904 ElifB08 bence eziyet cekmektense ilac kullanmak daha mantikli, zaten sizin yasadiginiz uzuntu stresi bebekte yasiyor diger turlu. Hamilelikle uygun olan ilaclarin kullanilmasi taraftariyim
Sblatc ElifB08 arada adet sancısı gibi de oluyo kasılma da oluyo bazen bebek aşağıya doğru baskı da veriyo sanki çıkmaya çalışıyo😅
ElifB08 Ozlem2904 haklısınız çokta vücuda eziyet etmemek gerek.. Hep doğal olsun diyoruz da bazen olmuyor işte