Gamze68777 ikicocukmeselesi 12 de öğrendim erkek 13de bir kere daha gittim kesin erkek dedi eşim hayal kırıklığı 😂😂
Cizi-kraker ikicocukmeselesi Sağlıkla al kucağına canim ilk bebeğimin kız olduğunu ogrendigimde çok mutlu olmuştum herkesin bı kızı olmalı bence 🥰
Sedaceylan Sedarda bana erkeğe benzettiğini ama ney olmadığını söyledi o haftalarda :) henüz öğrenemedim ne olduğunu 14+4😬🥰
ikicocukmeselesi Sedaceylan ayy bizimkidr dün aleni gösterdi %90 kız dedi bi daha gittiğimde inşallah %10luk ihtimAlle göre erkek demez şok olurum 😂😂
Sedarda ikicocukmeselesi Benim de aynı oldu hatta yazdım size %10 ihtimal bırakmıştı 13.haftada 17 de gittim degismedi😊InsAllah sizin de degismez💞