ikicocukmeselesi Kızlarr bugün 13+0 oldukk🥳 akşam üstü randevum var sizce cinsiyetini gösterir miii🤩 Var mı aranızda 13. Haftada cinsiyeti öğrenen?? meraktan çatlamak üzereyimde🤣
Sedarda ikicocukmeselesi 12+6 da %90 oranında bi tahminde bulunmuştu,17 haftalik olduğumda kesinleşti❤
Sedaceylan Sedarda bana erkeğe benzettiğini ama ney olmadığını söyledi o haftalarda :) henüz öğrenemedim ne olduğunu 14+4😬🥰
Funday35 ikicocukmeselesi Ben çok fazla merak etmiyorum açıkçası cnm oğlumda kızımda oldu erken doğumla kaybettim şuan sadece sağlıklı olması tek dileğim 🤲
Rabbiminemanetii ikicocukmeselesi benim 10+5 de bi tahminde bulundu ama kesin olmadığını söyledi . 13te kesinleşti😍😍 cihaz iyiyse bebeğin pozisyonu da güzelse söyler mutlaka doktorun.
ikicocukmeselesi Rabbiminemanetii valla dünyanın parasını veriyoruz özel muayenesi var cihazıda iyi olsun bi zahmet yaa😂
Fatmatev ikicocukmeselesi biz 13. Haftada öğrendik hatta daha çok erken diye doktora inanmamıştım 🤭şimdi 26+4 olduk bende çikolata yiyip vişne suyu içtim gitmeden
ikicocukmeselesi Fatmatev ah bende meyve suyu çikolata ikilisini düşünüyorum hatta çantama koydum bile🤣
Alp52 @ikicocukmeselesi ilk cocugumda 13 haftalıkken ogrendim cinsiyetini simdi 11 haftalık hamileyim 13 haftalıkken randevum var bakalım bende öğrenebilecek miyim
Miraras ikicocukmeselesi 11+5 kız dedi doktorum ❤️ 2 numaramda 12 haftalıkken belli olmuştu 🙈 1 numaram 5.5 aylıkken belli olmuştu 😁
Cizi-kraker ikicocukmeselesi Az önce hastaneden geldim 13. Haftadayim henüz çok erken cinsiyet tahmini için iki haftaya netleşir dedi
Askpare ikicocukmeselesi ben 13 haftada ikili testte öğrendim erkek dedi :) ama 16 da netleşceğini söyledi gittim bebek popişini göstermedi bidaha gittiğimde çikolata yiyip gidicm aklında olsun :)
Tazeanne0134 ikicocukmeselesi sanmam ama hiçte belli olmaz ama ben ilk gebeliğim de 23+6 da öğrenmiştik cinsiyeti bunda ne zaman olur bilmiyorum
ikicocukmeselesi Tazeanne0134 ben ilkinde 13. Haftada öğrenmiştim canım seninki biraz geç göstermiş sanki