Merhaba arkadaşlar bu platforma ilk hamile kaldığımda üye oldum ve ilk gebelığımdı iyisiyle kötüsüyle yorum yapan destek olan çok kardeşim oldu ALLAH razı olsun sizden öncelikle şunu anlatmak istiyorum ben 2.5 sene oldu evlıyım eşim askeri personel ilk günümüzden görümcem ve eşimin dayısının eşi tarafından korkutularak eşimle beraberlik yaşamadık daha sonra bugün yarın deyıp geçiştik bir ay sonra hastaneye gittik vajınısmus olduğumu oğrendım daha önce adını duymadığım iğrenç hastalık hem eşimin işi hem eşimin ailesi duğun borçları kaynanamla olan tartışmalar eşimle bu nedenle birbirimize girişlerimiz aynı zamanda vajınısmus bende panıkatak aksiyete oluşturdu öyle kötüydüm ki kendı evimden nefret eder yemek dahı yapamazdım çünkü bende ölüm korkusu kaybetme korkusu oldu uzun bi süre Pskoloğ eşliğinde tedavı gördüm öncelığım panıkatak ve aksiyeteydı Doğu gorevımız bitti batı tarafına geldık burda 2 ay içerisinde eşimle beraber olmayı başardım nasil dıyeceksınız yine böyle bi platform ve orda tanıştığım iyi insanlar sayesınde vecmain sprey ile parmak egzersizleri ile hiç eşimi yanıma yaklaştıramazdım korkardım titredım ağlardım ama yaptım o gün ağladık şükür namazı kıldık ve artık yavaş yavaş yapabılıyordum ama ben üsteyken daha sonra hemen hamıle kaldım 9 eylülde bebegım mucizem doktor kontrollerimi hiç aksatmadım herşey çok iyidi 4 haftada oğrendım sonra 5 sonrakı hafta ise 6 haftalık olduğunu soyledı hatta 5.9 mm dedi bebek için birdaha gittim tekrar 6 hafta dedi 7.1 mm olduğunu soyledı bebegın bende 2 haftadir neden 6 haftalık diye sorduğumda geç döllenme vs olduğunu söyledı doktor ya o bilir dedım en son cuma ayın 29 ‘zu da gittim bebegımın hala 6 haftalık olduğunu geçen hafta bebegın kalp atışını gördüğünü soyledı ve bende haftalarca kalp atışını beklıyorum bana hiç bişey dememıştı sureklı altan muaneye zorluyordu durumumu bildiği halde bazı arkadaşlar neden altan muane olmadın ki diyecekler olamıyorum kasılıyorum titriyorum kalbım sıkışıyor yapamadıkça panık oluyorum atak geçiriyorum elimde olan bi durum degil olamadım kendımı yetersiz hissetim herzamankı gibi doktor bana ultrasonla bakmaya devam ettı bebek ölmuş kurtaj olman lazım dedı dünyam başıma yıkıldı o kadar bekledım ki benım için çok zor bi süreçti o 2.5 sene tüm ömrüm o 2.5 seneye sığmış gıbıydı inanmadık başka hastaneye gittim bize 1.5 saate uzaklıkta orda durumumu izah ettim gayet anlayışı bı şekılde vajınısmus olduğun için senı altan muaneye zorlamıcam dedı ALLAH razı olsun muane ettı evet dedı bak bebegın plesentadan ayrılmış kalbı ve gelışımı durmuş dedı kurtaj olman gerek eğer olmazsan vücut bunu atacak o zaman kanlı bi şekılde tok gelirsen anestezi alamazsın vs konuştu bende orda kurtaj olmaya karar verdım cuma günü kan verdım anestezı pazartesi gününe gün verdı pazartesı ameliyata girmeden doktoruma anestezi verıldıkten sonra altan bakarmısınız belkı yaşıyordur bi mucize peki dedı ağlaya ağlaya korka korka dua ede ede ameliyat oldum gozlerımı açtım toparlandım doktorumla görüştüm kesem 11 haftalık mış yanı 11 haftadır hamıleymışım bebegımın kalbı gelışımı 6 haftada durmuş ben 4 hafta boyunca ölü bebekle yaşamışım 1 ay yaa o gereksız doktor bana kalbını duyduğunu bebegın büyüdüğünü soylemıştı guvendım doktoruma yaa hakkımı helal etmıyorum bende ölebılırdım bebekle yada yumurtalıklarım çuruyebilirdi ömrüm boyunca çocuğum olamaya bilirdi hala pskolojıkmen iyi degılım kafam dolu birdaha nasıl cesaret edecegım bebeğe yada birdaha nasıl güveneceğim doktorlara 😭 2.5 sene zaten kan kustum zarzor toparlandım şimdi de bu ya şükür edıyorum çok şükür RABBİME güveniyorum ama işinin ehli olmayan insanlar bu işi yapmamalı uzun oldu yazdıklarım vaktınızı aldım ama size bazı mesajlarım var kardeşlerim ablalarım ve yaşıtlarım lütfen burda hiç bir konuda birbirinizi linçlemeyın kim ne yaşıyor bilmiyoruz güzel tatlı dille 2’cisi doktor hastane çok önemli bunları iyi seçin bak bişey olsaydı bana doktor vajınısmus derdı altan muane etmedim onun suçu derdı benım ihmalim demezdı gelışımı 3 defa 6 hafta dedı kan değerime bakabılırdi başka yollar deneye bilirdi yapmadı parasını aldı haftadan haftaya benı gönderdi lütfen doktorunuzu iyi seçin bunun özelle devletle alakası yok bunun doktorla doktorun vicdansı ile alakası var RABBİM kimseye evlat acısı göstermesin bi et parçası dahı olsa o benım evladımdı o benım mucizemdi RABBİM sağlıkla bebeklerınızı kucağınıza almayı nasıp etsın kimse üzülmesin kimse ağlamasın teşekkür ederim ve lütfen dualarınızda benı de bulundurun