Bende 23+4 hanımlar ve dün gerçekten biraz korktum, karnım sık sık sertleşiyordu ve toplanma oluyordu. Akşama doğru kendiliğinden kayboldu belirtiler, erken doğum riskide olduğu için baya korkmuştum. 🤷🏻♀️ Şimdi sizdende böyle duyunca demekki herkeste olan normal belirtiler bu haftalarda.