Papatya95 yani ben 9 haftadan beridir çekiyorum o illeti şuan 34 haftalık olduk herhangi biz ararı olmadı bebeğe ama benim hayatımı zehire çevirdi bazen çok inatçı oluyor geçmiyor şimdi de erken doğumu tetikliyor sürekli doğum sancısı yapıyor ve böyle giderse erken doğum olacak gibi doktorunuza en kısa zamanda gidin fitil falan verir inşallah faydası olur ve hemen geçer