Merhaba Tatlış Anneler ♥️ Kızlar benim aklıma bişey takıldı bileniniz varsa aydınlanmak isterim ben yemeklerde falan çok acı seven bir insanım o yüzden bol bol toz biber katarım yemeklerime yani bildiğiniz bayağı acı yiyen birisiyim bugün 26 hafta 2 günlük oldum bebişimin tat duyguları gelişmiş işte artık yiyeceklerin tadını ayırt edebiliyormuş yani ben acı yiyordum ama bilmeden ona zarar vermişmiyimdir kızlar onunda ağzı acımışmıdır yoksa bi yerine falan. Zarar gelmişmidr