Melike0146 Hamisler anneler sut sagma makinalarinin fiyatlari cok fazla artmis 🙄 hangisini almaliyiz neye dikkat etmeliyiz ?
nanna Melike0146 ben bi manuel sağma aldım ihtiyaç olursa da kiralamayı düşünüyorum ben de önerileri okuyum😎
Tubmavi Melike0146 ben de manuel mi elektrikli mi kararsızım. Çalışıyorum Bebeğim 7 aylıkken tekrar başlıcam. Arkadaşım da çalışıyor elektrikli öneriyor. Ablam da elektrikli çok acıtıyor diyor.
Melike0146 nanna ben calistigim icin mecburi elektrikli almam gerekecek isyerinde de sagmam gerekecek 😔
Ebru2734 Bence Dolap uygulamasından bakabilirsiniz bazen denk geliyor alıp kullanamayanlar falan oluyor hem daha uygun olur. Philips almıştım şuan fiyatı olmuş 1500 çalıştıgımız içinde manuel pek olmaz gibi mutlaka elektrikli alın derim
Melike0146 Ebru2734 evet fiyatlar inanilmaz artmis sekilde suan daha da artacak gbi . Bi dolap uygulamasina bakayim en iyisi