nuzunismail Kan uyuşmazlığı durumunda 28. Haftada aşı olan ya da olmayan var mı ? Doktorunuzun tavsiyesi ne yönde oldu ?
AdenEva nuzunismail bu aşı isteğe bağlı birşey değil diye biliyorum yani kan uyuşmazlığı varsa olmanız gerekiyor. Benim haftam geldi önümüzdeki hafta olacağım. Doktorum şimdiden testleri vs yaptı bebeği etkilemiş mi diye baktı randevumu da verdi
inva nuzunismail eşimle benim aramda uyuşmazlık var 2 kez bebekle benim aramda varmı diye test yapıldı negatif çıktı aşıya şuan için gerek yok dedi doktorum ama istesem yaptırır gibiydi 🤷🏻♀️ Doğumdan sonra tekrar test yapılacak 2. Cocuk düşünürsem gerekirse yapılacakmış tam olarak snlayamadım bu durumu bende..
Hhilall37 nuzunismail geçen hafta kontrolüm vardı doktorum aşıyı önerdi ve hemen oldum. Önerme nedeni ise 2. Bebekte vücudun antikor oluşturma ihtimalinin çok çok düşük olması. Şuan verdiği oranları unuttum. Doğumdan sonra bebeğin kanı pozitif ise tekrar olcam negatif olursa gerek kalmayacak
Deletedmom27272 nuzunismail benim doktorum yaptırmamı söyledi bende yaptırdım 28 haftada kan verdim negatif çıkmasına rağmen yaptır kesinlikle dedi
Gkaplan İlk gebeliğim eşim ab+ ben 0- doktorum bu durumu görünce direkt şu gün iğne olmalısın dedi eşim şehir dışındaydı ben kendim gittim o zaman ağrı kesici gibi bi iğne doktorunuz öneriyorsa olun riske atmayın zaten hiç acımıyor
nuzunismail inva Bana da doğumdan sonra dedi şu an 28. Haftadayım ama önermedi. Genelde herkes oluyormuş ben de bilemedim ama doktor tavsiyesine uyucam.
inva nuzunismail doktorlarda kişinin testine diğer sağlık durumlarına göre yönlendirme yapıyordur belkide bende doktora uyacağım sanırım
Mervekck nuzunismail canım benim ilk gebeliğim de de aynı 28. Haftada yapıldı istekle alakası yok hatta doğumdan sonra bebekle arandada uyuşmazlık oluyorsa yine yapıyorlar ve şuan 2 . Gebeliğim 3 aylıkken yine yapilacak