Damla0 Hamileliliğim iki doğumda suni sancıyla yaptım normal doğumla ama bu hamileliğimde vajinal varisim var bacağımın arkasında da var acaba yine normal doğum yapabilir miyim
Ayse_nur17 Damla0 bnde de var doktor normal olabilir ama damarın patlama ihtimali var riske atamam diyor. Bende cok istyrm normal. 2.gebeligim ilkinde böyle birşey olmamıştı. İç varis bndeki asıl skntı o zaten sizde sadece dsardaysa birşey olmaz
Nnurdan Damla0 doktoru bir sıkıntı olmıycanı Doğumdan sonrada geçiceni söyledi öylede oldu cnm ,sende doktorunla konuş, onun vajinadan bacağına doğruymuş varisi ama şükür şimdi bir sıkıntısı yokmuş