minik4550 sadece gece emziriyorsanız doğuma kadar doktor aksini demediği sürece devam edin derim yavaş yavaş bıraktırın. Travma olmaması açısından :) doğuma kadar bırakın ama. Çünkü doğacak olan bebeğin kolostrum sütünü içmesi durumu söz konusu. O da küçük bebeğe daha gerekli. Bu benim şahsi düşüncem tabii. Ama büyük olanın küçüğün ilk ağız sütünü içmesi durumunu halledebilirseniz sıkıntı olamayabilir de. Bir de çok açlık hissediyorum demişsiniz. Çok yorgunda hissedeceksiniz iki bebeği emzirdiğinizde. Ekstrem sağlıklı beslenmeniz lazım. sizi sömirecekler çünkü 🙂 karar sizin