g4mze Kızlar doktor şuan belli değil dedi cinsiyet için sorduğumda ama sanki baktığımda erkek gibi görünüyor 🙄
gurbetcianne97 g4mze bacakları çapraz kapalı gibi sanki. 🤔 o alttaki çıkıntıdan dolayı erkek olduğunu düşündüyseniz pek pipi gibi değil sanki. 🤔
Deletedmom_33 g4mze 11+6′da erkeğe benziyor dedi. 17+0′da ilk kordonla karistirmiyorsam erkek dedi dönüp 2 kez baktı erkek kesin dedi. 21+1 detaylı da değişmedi
Mom3834 g4mze bacak arasındaki çıkıntıdan yorumlamak dogru olmaz kordona benziyor ama bebegin genel tipi bence erkeğe benziyor 🙈
gurbetcianne97 g4mze o çıkıntı başka birşeye benziyor gibi ya. Bana bacakları kapalı gibi geldi dediğim gibi😅 erkek anne adayıyım bende farklı gözükmüştü pipisi. ☺️
Kerem_mom Karından da anlaşılır derler daha yayvan karın kız, daha sivri karın erkek . Ne kadar doğru bilmiyorum bende doğru çıktı 😀
3cocukannesii g4mze medikal park Tokatta hangi Dr gidiyorsunuz? Ben Mehmet nalbanta gidiyorum 12+6günlük Ken bana kıza benziyor demişti, şuan 16+3 günlük perşembe randevum var cinsiyeti daha net söyler inşallah
Kerem_mom g4mze benim ilk gebeliğim sivriydi yani bi de sivilce falan geçerse erkek diyorlar yani yüzdeki kusurlar geçiyorsa . Ne kadar doğru bilmiyorum tabi 😀 bunlar sık denilen şeyler
Kerem_mom g4mze hayırlısı olsun ben hep kızım olacak diye düşünürdüm tersi oldu. Allah hayırlısını versin inşallah