Gkaplan Kızlar bu haftalarda sağ göğsün altında sürekli bi batma hissettiniz mi kaburga ağrısı sanırım geceleri yatamıyorum bebek vurdukça zıplayarak uyanıyorum bu durum sürekli devam ediyor nasıl geçecek onu da bilmiyorum haftaya kontrolüm var o zamana kadar nasıl dayanıcaz
Nazli_ayar Gkaplan ağrı kaburgada oluyosa, bu haftalarda bebek yukarı çıktığı için kaburgalara baskı yapıyomus yada işte pıtır pıtır hareket ettikleri için kaburgalarada vurabiliyolarmis. 34 haftalığım bende. Geçen hafta gittiğimde sordum bu durumu öyle söyledi.
Nisann26 Gkaplan Aynı şey bende de vardı canm, sonra kontrolde öğrendim ki bebek baş aşağı pozisyonu almış, o yüzden ayaklarını artık göğüs altımda hissediyorum. Büyük ihtimalle sende de bu şekilde olmuştur.
Arazynp Gkaplan aynisi bende var. Dun doktora sordum. Bebegin ayaklari var orda dedi. Yani doguma kadar idare edicez mecbur. Sık dişini.
Gkaplan Nazli_ayar hep aynı yerde batma var ya çok garip, o da gelip orayı elliyor sürekli😄 yatınca da dönüyor kafası baskı yapıyor napcaz böyle 😄 ağlayarak uyuyoruz geceleri
Nazli_ayar Gkaplan Ben uyuyamıyorum nerdeyse ya. Sürekli uyanıyorum. Zaten hep sağa sola yatmaktan artık yanlarım ağrıyo 😁 doktor sırt üstü yatma artık dedi ama arada bir yatiyorum napiyim 🤭
Gkaplan Nisann26 çok teşekkür ederim ya ben dedim daha ciddi bir şey olabilir mi acaba. İnternete bakınca biliyosunuz karaciğer kanseri bile yazıyor😂 benimki hep yan duruyor ama hep sağ tarafımda duruyor başı yukarı dönük. Elleriyle kemiklerime vuruyor yatınca ama kötüsü gündüzleri vurmasa da aynı yer acıyor
Gkaplan Nazli_ayar bu hayatta en çok özlediğim şey sırt üstü yatmak😄 sola yatmaktan kulağım ağrıyor bazen ama son 1 hafta 10 gündür sadece bu batma rahatsız ediyor az kaldı o zaman dayanayacagız insallah bebek aşağı düşene kadar🤷🏼♀️
Gkaplan Arazynp daha ciddi bir sey olmasından korktuk tabi büyüdü artık bebişler baskı yapıyorlar bide çok zayıftım ben 2. Ayda direkt karnım çıktı 51 kiloydum 63 oldum sanırım yeri de çok daraldı can acıtıyor.