Gul33 İlk hamileliğinde gebelik şekeri çıkıp da ikincisinde veya üçüncüsünde gebelik şekeri çıkmayan var mı? Yani ilkte gebelik şeker çıkınca illa diğer gebeliklerde de şeker çıkar diye bir şey var mıdır
gurbetcianne97 Gul33 çıka da bilir çıkmayada bilir. İlkinde şeker vardı ikincide kesin olacak diye bir kural yok. Elbette beslenmenizle olmaması adına büyük katkı sağlayabilirsiniz
aysnrsvs Gul33 doktor bana normal zamandan daha once şeker yüklemesi yapılması lazım yükselme ihtimali çok yüksek demişti 😬😬
Gul33 gurbetcianne97 beslenmeme dikkat ediyorum kendimce ama meyveyi abartıyorum. Meyve yemesem tüm meyveler gözümün önünden geçiyor.
aysnrsvs Gul33 ben 12 haftalıkken demişti bulantıların var kusarsin şimdi bile yapılabilir demişti şuan 16+5haftaligim annemin şeker ölçüm cihazı var onunla açlık tokluk bakıyorum